Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2009.12.24. 04:39 Johnny01

Ismét a régi helyszínen, avagy: kint "felejtett" bizonyítékok?

Tudom, most azt mondhatják - Ez a pasi nem fér a bőrébe!
De egy fórumban már felvetődött korábban, hogy esetleg ismételten visszatérek a megtalálás helyszínére. Miért ne mehetnék? - gondoltam.

 

A megtalálás óta három év telt már el...

Illetve már elkapták az igazi elkövetőket, és a terület szabadon látogatható újra.
Nemrégiben amikor a TV-sekkel próbáltunk bemenni, éppen hajtóvadászat folyt ott. Az út szélén parkoltunk le.
Kisvártatva megjelent egy fehér Níva, és kipattant belőle egy rendőr.
Azért vezényelték oda, hogy figyelmeztesse az autósokat a vadászat okozta veszélyre, mivel a megriadt állatok az erdőből könnyen az autók elé ugorhatnak menekülés közben.

¤


Hatalmas puffanások hallatszottak az erdőben, éppen abból az irányból. Mintha csak visszamentünk volna az időben, és éppen Nagy László tartana lőgyakorlatot! Gondoltam megkérdezem, mi folyik ott? Mikor lehet esetleg bemenni forgatni?
A rendőr nagyon készséges volt, felhívta nekünk a vadászat szervezőjét is, de órákat kellett volna várnunk, így letettünk a dologról.

Azóta nem jártam a helyszínen detektorral, talán egyszer voltam ott a sajtóval.

¤


Ma délután azután barátommal meglátogattuk néhai Nagy László fegyverraktárát. Érdekes, és kicsit hátborzongató volt újra látni a helyet.
Sok helyen volt látható kiásott gödrök nyoma, ami arra utal hogy igyekeztek "alaposan" átvizsgálni a környéket.
Kisvártatva elértük a helyet, ahol minden kezdődött...
Szinte azonnal megtaláltuk azokat a kiásott gödröket, amelyben a csigatárak, a ruhák, és a Kalasnyikov volt akkor.
Most jobban megfigyelve a három gödör elhelyezkedését, jól látható hogy egyenes vonalban vannak. Miután leléptük, az is kiderült hogy nagyon pontosan egymástól 15 méterre helyezkednek el egymástól.
Vagyis nem véletlenszerűen ásta pont oda, inkább egy előre jól megtervezett "tervrajz" alapján jelölte ki a rejtekhelyet.

¤

Azután hogy ezt megállapítottuk, kicsit ismét körülszimatoltunk.
Attól a gödörtől kb. 2-3 méterre ahol a Kalasnyikov volt elásva, egy fa tövében kb. 5cm mélyen egy spaklit találtam. Ilyet használnak a szobafestők is...
Állapota alapján jó néhány éve a földben lehetett, a nyele már lerohadt, csak itt-ott maradt meg a fa. A vas állaga alapján azonban szinte biztos, hogy 10 éven belül került oda. Sok rozsdás vasat láttam már, ezért ezt nyugodtan ki merem jelenteni.
Hogy Ő hagyta e ott, ez ma már sohasem fog kiderülni...

 

¤

Attól a gödörtől lefelé az út irányába, ahol pedig a csigatárak kerültek elő, egy kidőlt fa fekszik. Ez kb. 15-18 méterre van a gödörtől.
Itt a kidőlt fa ágai közé szorulva egy zöld zsákot találtunk a Magyar Posta emblémájával, és feliratával...

 

 

 Talán ezt is Ő hagyhatta a helyszínen egykor?
Vajon kitől vehette el, hiszen tudtommal az általa megtámadott postások, kézbesítők voltak. Azoknál ez a nagyméretű postazsák nincs rendszeresítve, legalábbis a mi postásunknál soha nem láttam ilyet.
Érdemes lett volna ezt is beilleszteni a bűnjelek sorába!
Talán ez is egy láncszem része lehetett volna...
Vagy talán ebbe a zsákba csomagolva is fegyvereket hozott ide?
Nyilván ez is titok marad mindörökre...

¤

 

 

A helyszín ma már nyilvános hely, nem bűnügyi helyszín tudtommal.
Mivel gondolom már számos esetben átforgatták, ezeket a tárgyakat nem tekintettem fontos tárgyi bizonyítéknak, így nem is próbáltam meg ismét bejelentést tenni...
Meg amúgy is minek?


¤

Megközelítőleg egy órát töltöttünk a helyen, ahhoz képest két érdekes tárgyat is találtunk! Talán még nem "lerágott csont" a hely?

¤

Végezetül az is elgondolkoztató, hogy én 2006. októberében találtam itt bizonyítékokat. Most 2009. decembert írunk, és még vannak kint bűnjelek...

 

 Ha jól emlékszem már szinte mindenhol leírták, hogy a móri helyszínelésnél holott kiemelt bűncselekmény volt, meglehetősen slendrián munkát végeztek.
Négy évvel később, egy szintén kiemelt helyszínen úgy tűnik ez mit sem változott.
Ha ilyen ügyekben, amikor fokozottan oda kellene figyelni ezek megtörténhetnek, mit várhatunk ha mondjuk feltörik a hétvégi házunkat, vagy az autónkat?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr181603833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.12.17. 11:16:24

ez azé elég gáz!
ki kell menni detektorral, és a szimetriát tartva szétnézni

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.12.17. 11:41:28

találjak csak neked bárhol rozsdás spaklit, meg postazsákot?

felfelé néztél? nem volt esetleg egy Olyan Madár a fán, Amely láthatta Ő-t?

istenem, de ráérnek egyesek.... (sóhajt, legyint.)

Johnny01 2009.12.17. 12:05:22

@radiris: Nem ismertem. De van nekem is egy másik oldalam, ahol normálisabban van összeállítva a blogom:
moriremalom.blogspot.com/
Sajnos még nem ismerem eléggé a blog.hu adta lehetőségeket...

Johnny01 2009.12.17. 12:19:08

@idelle: Természetesen tiszteletben tartom a véleményed. Megjegyzem: érdemes lett volna kicsit hosszasabban beleolvasnod a többi tartalomba is! Ha csupán a felét átéled azoknak az eseményeknek, ami velem történt, talán másképp vélekednél...

OkoskaTo:rp 2009.12.17. 12:20:37

@idelle: Ennek a nagyon ráérősnek köszönhető, hogy meglettek az igazi tettesek. Amik különben a teljes bűnüldözésnek, és az elköltött tízmillióknak sem sikerült.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.12.17. 12:59:51

@OkoskaTo:rp: jaja. azért is írtam, mert a jót nem feltétlenül kell elrontani.

Johnny01 2009.12.17. 23:12:47

@OkoskaTo:rp: Had javítsalak ki, ha nem haragszol. A nyomozás Kaiserék elítéléséig, 2,5 milliárd forintra rúgott! Mivel újabb két tettes került bele később az ügybe- a valódi elkövetők- nyilván ez a költség még emelkedett. Hogy most hol tart, arról fogalmunk sincs!
süti beállítások módosítása