Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2011.11.23. 19:17 Johnny01

Az igazságszolgáltatás kiköszörüli a csorbát?

A mai napon 09.30-tól folytatódott a perem a PKKB-n, a Veszprémi postásgyilkosság elkövetőjének kézre kerítésére kitűzött nyomravezetői jutalom tárgyában.
A tárgyalást a Bírónő időben megkezdte. Mindkét fél - azaz mi, és az ORFK, ill. a Magyar Posta - fenntartotta korábbi álláspontját.


Az ORFK jogi képviselője előadta, hogy egy tanút szeretne beidéztetni, az ügy egyik korábbi főnyomozóját, aki ismételten elmondaná a rendőrség álláspontját, illetve megindokolná, szerintük miért nem jár nekem a kitűzött összegből.
Mi a Magyar Posta korábbi vezérigazgatóját szerettük volna beidéztetni, aki akkoriban a megtalálás időpontját követően felhívott engem telefonon, és megköszönte a közreműködésemet az ügyben. Biztosított arról, hogy korrekt lesz a kifizetés. Nem így történt...

Jogi képviselőm az ORFK által beterjesztett tanú meghallgatást ellenezte, elmondta semmi értelme őt meghallgatni, érdemi információt az ügyben nem tudna előadni, csupán a rendőrség álláspontját.
Az általunk korábban beterjesztett keresethez csatoltuk az akkori kiírás teljes szövegét, amely szerint a kitűzés annak jár, aki az ügyben bármilyen érdemi információval szolgál.
Mi ezt messzemenően teljesítettük!

Nekem is volt ezután alkalmam hozzászólni, elmondtam hogy nagyon méltatlannak tartom ezt az egész ügyet, illetve hogy egyáltalán itt a bíróságon kell "kunyerálnom" azért ami jogosan megilletne.
Mi több forgathatjuk a szavakat, keresgélhetjük a kiírásban utólag a kibúvókat, de amit én tettem az tény.
Mint ahogy az is tény, hogy a rendőrség 2002. és 2006. között egyik ügyben sem tudott felmutatni semmit!
A postásgyilkost nem tudták kézre keríteni, a móri ügyben pedig nem a valódi elkövetőket dugták rács mögé.
Ezek tények!
Majd 2006.-ban, akkor vett fordulatot mindkét ügy, és vezetett megoldáshoz, amikor én megtaláltam, bejelentettem, és erőszakoskodtam hogy ezt meg azt találtam, tessenek komolyan venni, és nyomozni ebben!

Rövidesen bejelentették, hogy a rendőrség elfogta a postásgyilkost, és a móri mészárosokat, akik közül az egyik személy mindkét ügyben érintett.

Ezek után a Bírónő bejelentette: a tárgyalást berekeszti, 2011.november 30.-án azaz mához egy hétre ítéletet hirdet!

A döntés szinte még minket is meglepett! Szinte el sem akartam hinni ezt a számunkra úgy tűnik igen kedvező bejelentést!

A Független Magyar Bíróság úgy fest kiköszörüli ebben az ügyben a korábbi csorbákat?

Végre igazságot szolgáltatnak ennyi év után?


Jövőhéten minden kiderül!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr553406725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása