Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2009.12.24. 05:22 Johnny01

Még hogy nem vezettem nyomra?

 

Érdemes elolvasni a rendőrség hivatalos válaszát. Folyamatosan az a hivatalos álláspont amit a sajtó felé kommunikálnak, hogy nem neveztem meg az elkövetőt, vagy elkövetőket. Illetve hogy a megtaláláskor magam sem tudtam hogy a fellelt fegyvereknek köze van a móri gyilkossághoz, vagy a postásgyilkossághoz.
Kezdjük azzal, hogy ők meg hat évig meg sem találták...
Mint ahogy az igazi elkövetőket sem...
Akkor mit is csináltak hat évig?

Rendben, akkor most menjünk bele:


Néhány felvetés erre a "konzerv" válaszra. Persze tisztában vagyok azzal, hogy ez a megszokott panel.

Tisztelt Rendőrség!

(Félreértés ne essék! Itt nem a kis rendőrökről írok, hiszen velük semmi bajom. Azokról a főnyomozó, és vezető urakról, akik a "sikeres" megoldások után fantasztikus jutalmakat, és kb. 1,5 kg csillagot kaptak a váll lapjukra!)

Amikor megtaláltam, én úgy tudom nem csupán egy egyszerű bejelentést tettem. Tettem egy bejelentést, majd egy hét múlva mivel a kutya ki sem szagolt a helyszínre ismét kimentem. Megkerestem azokat a bizonyítékokat, amelyeket Önöknek kellett volna megkeresniük!
Majd ismételten tettem egy bejelentést.
És még ezután sem történt semmi!
E-mailt írtam a Nemzeti Nyomozó Irodába, Csízner Zoltánnak címezve. Ebben egészen konkrétan leírtam, hogy miket találtam az elmúlt két hét leforgása alatt, és hogy szerintem köze lehet a fegyvereknek a postásgyilkossághoz.

Ja hogy ez nem volt elegendő? Mert nem neveztem meg őket? Vagy mert éppen nem volt nálam egy mozgó labor, hogy ujjlenyomatot, vagy DNS-t vegyek a fegyverekről?
Ó, de én akkor sem rendelkeztem volna megfelelő nyilvántartással amivel Önök igen.
Nem lett volna mit-mivel összevetnem.
Nem hallgathatok le telefonokat, amelyeket Önök igen!

A fentiek alapján ezzel a sovány indoklással előállni azt gondolom szánalmas...

Mint ahogy szánalmas az a tény is, hogy egy hamisan tanúzó bűnözőnek ezzel szemben azonnal kifizettek 25 millió forintot.
Most pedig bottal üthetik a nyomát mind a pénznek, mind pedig az embernek!
Bár ami azt illeti nem tettek meg semmit annak érdekében sem, hogy az adófizetők adóforintjaiból jogosulatlanul kifizetett összeget akár egyszer is megpróbálták volna visszaszerezni.
Inkább arra is kitaláltak egy panelt, mondván azért nem kérik vissza, mert ugyan nem a móri ügyben, de más fontos bűncselekményekben fontos bizonyítékokat szolgáltatott.

Igen ám, de azt a pénzt a móri ügyre, és nem egyéb más ügyre tűzték ki!
Ha Zalalövőn elloptak volna egy biciklit, és azt jelentik be, ezek szerint arra is kifizették volna?
Persze hogy nem!

És elhamarkodták a második, a postásgyilkosság ügyében kitűzött 10 millió forint kifizetését is. Hiszen akinek kifizették, Ő sem nevezett meg egyetlen elkövetőt sem, ráadásul hat évig még csak nem is jelentkezett!
Csupán miután a média világgá röpítette a "móri fiaskó" hírét, azaz hogy fegyverek kerültek elő a Tarján melletti erdőben, akkor jelentkezett.

Szégyelhetik magukat, mint a móri ügyben elkövetett hatalmas baklövéseik, mint pedig az azután következő tisztességtelen, szószegő hozzáállásuk miatt!

És persze felelősök a mai napig nincsenek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr611603799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása