Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2009.12.24. 07:36 Johnny01

Mindenható Rendőrség?

Az alábbi levelezés amelyből idézni fogok, részben a herendi önkormányzat ellen indított keresetem alperesi fellebbezéséből, másrészt a bíróság részére küldött úgymond bizonyítás célját szolgáló levelezés. Ezeket mi is, azaz én is hivatalosan megkaptam mint érintett fél.

Idézet az alperesi fellebbezésből:

"Az NNI a 113/2007/bü iktatószámú, 2008.július 30-i levelében (lsd. A/6 számú levél) megismételte a 2007. szeptember 25-i levelében foglaltakat, nevezetesen, hogy Nagy László alaposan gyanúsítható Fódi György elleni bűncselekmény elkövetésével.

Tájékoztatta az alperest továbbá arról is, hogy Nagy László ellen a halála miatt a nyomozást megszüntették, továbbá, hogy az NN5 jelű tanú megvalósította az NNI, valamint a Magyar Posta által meghatározott nyomravezetői díj feltételeit, így a díjat ezen két szervezet már átutalta részére.

Tartalmazza azt a tájékoztatást is a levél, hogy a rendőrség a felperes díjfizetésére irányuló igényét elutasította.

Az NNI a jelen eljárásban általunk A/8 számon becsatolt levelében szintén megerősítette azt az álláspontját, hogy a nyomravezetői díjra felperes nem jogosult...

Figyelemmel arra, hogy az NNI határozottan azt az álláspontot képviselte, hogy a felperes nem valósította meg a nyomravezetői díj feltételeit, azaz, nem járult hozzá az elkövető felderítéséhez, az alperesi önkormányzatnak nem állt módjában ezt felülbírálni."

¤

Felvetésem, vagy reakcióm ezzel kapcsolatban a következő:

Szóval, a rendőrség szerint nem járultam hozzá az elkövető felderítéséhez?

Akkor azért itt megkérdezném, nélkülem mire mentek volna?
Mit csináltak például az azt megelőző években?
Ja, talán akkoriban éppen két az ügyben ártatlan ember, Hajdú és Kaiser ellen próbáltak terhelő bizonyítékokat gyártani?

¤

Azután van ennek a beadványnak egy számomra legkedvesebb, legérdekesebb része, egy igazi gyöngyszem!
Ez pedig így hangzik:

"Figyelemmel arra, hogy az NNI többször is megerősítette ezen álláspontját, sem az alperes, sem pedig a bíróság nem jogosult a büntetőeljárásban beszerzett bizonyítékok értékelésére, illetve "felülmérlegelésére"."

No akkor próbálom ezt értelmezni. Tehát a beadvány szerint, ha és amennyiben az NNI többször megerősíti egy ügyben a saját véleményét, álláspontját, azt a bíróság nem jogosult átértékelni, felülbírálni?
Miért is nem?
Én eddig úgy hittem, a bíróságnak erre meg van a joga, és szerencsére az ügyben hozott bírói ítélet is ezt tükrözi.
Hiszen ha nem volna az ügyészi, bírósági kontroll, akkor a rendőrség valóban akár meg is hozhatná az általa vizsgált ügyekben az ítéletet. Még szerencse hogy nem így van!
Isten mentsen meg minket ettől! Akár mindannyian Kaiserék sorsára juthatnánk!


¤

Végezetül:


A polgármester, és az NNI között lefolytatott levelezést bizonyítékként csatolták a peranyaghoz, talán azt gondolva, hogy a bíróság a fent leírt a rendőrség "mindenhatósága" alapján hozza meg ítéletét.
Tévedtek...
A bíróság végre ennek az egész móri cirkusznak, és tévedések tömkelegének ellenére végre helyesen döntött.
Felül merte bírálni a rendőrség többször leírt, és helytelenül meghozott álláspontját.

A levelezést szándékosan nem teszem itt közzé, annál is inkább, mert egy hatalmas baki azért ebbe is belecsúszott.

Mégpedig az, hogy az ügyben érintett NN5 számú tanú, adatainak zárt kezelését kérte.
Ő az, aki a rendőrség szerint teljesítette a 10.000.000.-Ft tárgyában a kitűzés feltételeit, annak ellenére hogy ma már tudjuk, Ő sem nevezett meg senkit, és csak azután jelentkezett, hogy az újságokban olvasta, megkerültek a bizonyítékok.

Tehát azt a hatalmas hibát azért elkövették, hogy az egyik levélben amit én is megkaptam a peranyagban, benne hagyták a titkos NN5 számú tanú az Unicredit Bank-nál vezetett számlaszámát, amire a pénzt kérte utalni...

Innen már csupán egy apró lépés kellett volna számomra, hogy megtudjam ki az?
Egy időben bevallom nagyon érdekelt volna, és hazudnék ha azt állítanám nem kacérkodtam a gondolattal.
De én nem vagyok annyira gusztustalan, mint...

Azért ez is jól példázza mennyire jól működnek ezek a fantasztikus rendszerek!
Valahol mindig homokszem kerül a gépezetbe...

Adatok zárt kezelése, amúgy magyarosan... :-)


¤

Meg vagyok győződve az igazamról, és ezért a végsőkig képes vagyok harcolni!

Mindenható rendőrség?
AMEN

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr641603828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása