Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2010.02.17. 09:51 Johnny01

Ismét: Levél a miniszternek

Mint ahogy már korábban is megtettem, most is írtam egy levelet az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium illetékeseinek, kérve, továbbítsák a miniszternek.
Előző levelem "süket fülekre" talált, bár azt hiszem az akkori miniszter éppen akkor vette a kalapját, kabátját...

Kérem szíveskedjenek az alábbi néhány sort továbbítani a miniszter Úr részére!

A levél szövege a következő:

Tisztelt Miniszter Úr!

   Szebenyi István vagyok, a "móri vérengzés" bizonyítékainak megtalálója, amatőr hadszíntérkutató.
Mint arról talán Ön is értesült, - ha máshonnan nem a sajtóból - az Ön felügyelete alá tartozó Rendőrség meglehetősen méltatlanul "köszönte meg" az ügy felderítésében betöltött szerepemet.
Talán hallott arról is, amiről a sajtó folyamatosan cikkez, hogy az ügyben meglehetősen magas nyomravezetői díj került kiírásra, amelyet egy köztörvényes bűnözőnek fizetett ki a rendőrség egy érdekes vádalku keretében.
Azóta már kiderült, az ügyben hamis vallomást tett. A hatóság mégsem ismerte be a hibáját, é a kifizetett 25 millió forint visszaszerzésére egyetlen kísérletet sem tett. Mi több inkább gyártottak rá egy igen buta magyarázatot!
   Az ügyben nemrégiben polgári pert kezdeményeztem, és a Veszprémi Bíróság I. és II. fokon is nekem ítélt jogerősen.
Ezzel a Bíróság egyértelműen deklarálta, hogy nyomravezetője vagyok az ügynek, és a kiírásokban szereplő összeg egy részét már nekem ítélte. A Herendi Önkormányzat a nekem ítélt összeget korrekt módon ki is fizette!

   Korábban elődjének írtam már ebben az ügyben egy levelet, aki azonban ahelyett hogy érdemben foglalkozott volna az üggyel, az Országos Rendőrfőkapitány hatáskörébe helyezte...
Tőle azután kaptam is egy semmitmondó indoklást, miszerint nem jár nekem a kiírásban szereplő összeg, és nem tekintenek nyomravezetőnek.
  Ezután fordultam bírósághoz, aki nekem ítélt...

Saját, és a Bíróság álláspontja szerint is, tévesen döntöttek ebben az ügyben a Rendőrség részéről.

Mind a közvélemény, mind a sajtó, ügyvédem mellettem áll az ügyben. Továbbra is méltatlannak tartom a Rendőrség hozzáállását. Ezt az egészet úgy vélem sokkal gálánsabban is lehetett volna eddig is kezelni, és talán még most sem késő.
A negatív sajtó nekik sem jó, és én sem akarok évekig perelni, bár a merev elzárkózás következtében nem marad más lehetőségem.

Nem akarok a mostanában a sajtóban felkapott BKV, és egyéb közpénzelszórási ügyekre hivatkozni,  azokban az ügyekben százmilliók kerültek jogosulatlanul kifizetésre. A nekem járó összeg, ezekhez képest aprópénz.
A perek kimenetele az előző ítélet alapján talán megjósolható...

Kérdésem: miért kell ezt a méltatlan kutyakomédiát végig játszani?
Miért ragaszkodik a Rendőrség folyamatosan mereven egy merőben rossz állásponthoz, ahogyan azt az egész móri ügyben korábban is tette?
Miért nem képes "emberi arcát" megmutatni végre egyszer  Rendőrség egy állampolgár felé, és normális gesztust gyakorolni?

Levelem, és remélhető válaszlevelét is megjelentetem saját blogomban, mint ahogy az eddigi hatóságokkal folytatott levelezésem is nyilvánosságra került ott!
http://moriremalom.blogspot.com/
http://szebenyiistvan.blog.hu/


Szíves válaszát várva,

tisztelettel:


Szebenyi István
Kérem szíveskedjenek az alábbi néhány sort továbbítani a miniszter Úr részére!

Tisztelt Miniszter Úr!

   Szebenyi István vagyok, a "móri vérengzés" bizonyítékainak megtalálója, amatőr hadszíntérkutató.
Mint arról talán Ön is értesült, - ha máshonnan nem a sajtóból - az Ön felügyelete alá tartozó Rendőrség meglehetősen méltatlanul "köszönte meg" az ügy felderítésében betöltött szerepemet.
Talán hallott arról is, amiről a sajtó folyamatosan cikkez, hogy az ügyben meglehetősen magas nyomravezetői díj került kiírásra, amelyet egy köztörvényes bűnözőnek fizetett ki a rendőrség egy érdekes vádalku keretében.
Azóta már kiderült, az ügyben hamis vallomást tett. A hatóság mégsem ismerte be a hibáját, é a kifizetett 25 millió forint visszaszerzésére egyetlen kísérletet sem tett. Mi több inkább gyártottak rá egy igen buta magyarázatot!
   Az ügyben nemrégiben polgári pert kezdeményeztem, és a Veszprémi Bíróság I. és II. fokon is nekem ítélt jogerősen.
Ezzel a Bíróság egyértelműen deklarálta, hogy nyomravezetője vagyok az ügynek, és a kiírásokban szereplő összeg egy részét már nekem ítélte. A Herendi Önkormányzat a nekem ítélt összeget korrekt módon ki is fizette!

   Korábban elődjének írtam már ebben az ügyben egy levelet, aki azonban ahelyett hogy érdemben foglalkozott volna az üggyel, az Országos Rendőrfőkapitány hatáskörébe helyezte...
Tőle azután kaptam is egy semmitmondó indoklást, miszerint nem jár nekem a kiírásban szereplő összeg, és nem tekintenek nyomravezetőnek.
  Ezután fordultam bírósághoz, aki nekem ítélt...

Saját, és a Bíróság álláspontja szerint is, tévesen döntöttek ebben az ügyben a Rendőrség részéről.

Mind a közvélemény, mind a sajtó, ügyvédem mellettem áll az ügyben. Továbbra is méltatlannak tartom a Rendőrség hozzáállását. Ezt az egészet úgy vélem sokkal gálánsabban is lehetett volna eddig is kezelni, és talán még most sem késő.
A negatív sajtó nekik sem jó, és én sem akarok évekig perelni, bár a merev elzárkózás következtében nem marad más lehetőségem.

Nem akarok a mostanában a sajtóban felkapott BKV, és egyéb közpénzelszórási ügyekre hivatkozni,  azokban az ügyekben százmilliók kerültek jogosulatlanul kifizetésre. A nekem járó összeg, ezekhez képest aprópénz.
A perek kimenetele az előző ítélet alapján talán megjósolható...

Kérdésem: miért kell ezt a méltatlan kutyakomédiát végig játszani?
Miért ragaszkodik a Rendőrség folyamatosan mereven egy merőben rossz állásponthoz, ahogyan azt az egész móri ügyben korábban is tette?
Miért nem képes "emberi arcát" megmutatni végre egyszer  Rendőrség egy állampolgár felé, és normális gesztust gyakorolni?

Levelem, és remélhető válaszlevelét is megjelentetem saját blogomban, mint ahogy az eddigi hatóságokkal folytatott levelezésem is nyilvánosságra került ott!
http://moriremalom.blogspot.com/
http://szebenyiistvan.blog.hu/


Szíves válaszát várva,

tisztelettel:


Szebenyi István

Az erre -remélem - érkező választ is leközlöm majd itt, okulásul mindenki számára!Az erre -remélem - érkező választ is leközlöm majd itt, okulásul mindenki számára!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr801765532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása