Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2010.03.03. 21:17 Johnny01

Kalandtáborok

Néhány lelkes barátommal ismét egy nagyot gondoltunk, annak érdekében hogy sokan megismerkedjenek ezzel a remek hobbival, népszerűsíteni kezdtük.

Szeretnénk elérni, hogy a hadszíntérkutatás ne egy "kalóz" tevékenység legyen, hanem egy komoly kihívás azok számára, akik elkötelezetten hisznek abban, hogy fontos a múlt megőrzése.

Egy weboldalt hoztunk létre, amely egész évre kínál programokat az érdeklődők számára.

Az oldal címe:

www.wikingkutatocsoport.hu/kalandtabor/

 

Közzé teszem az éves program naptárát is, íme:

 

ÉVES RENDEZVÉNYNAPTÁR

„Hadtörténeti élménytúrák”

Egy napos túrák a II. Világháború hadszínterein

Részletes információért kattintson a vastagon szedett szövegrészre!

 

2010. március 20.-27. Hadtörténeti Kiállítás - Szárliget

Veterán találkozó
militária, könyv és antik börze a magtárban
o 2010. május 22.Zámoly

Magyar Honvédek újratemetése
o 2010. május 29. Nagyegyháza

"Mentsünk meg egy hadisírt!"
Országos akció a hadisírok megmentésének érdekében
o 2010. május 30. (Ki-ki a saját településén rendbe hoz egy hadisírt)

„Tapintható Történelem”
Közösségi jótékonysági rendezvény a fogyatékos gyermekekért
o 2010. június 13. Zámoly

"Nyomkeresők a Vértesben"
Ifjúsági élmény és vándortábor diákoknak.
Gyalogszerrel Zámolytól Mányig a történelem ösvényén I. turnus
o 2010. június 18.– 27.-ig.

„Kalandozás a Vértesben”
Ifjúsági élmény és vándortábor diákoknak.
Gyalogszerrel Zámolytól Mányig a történelem ösvényén II. turnus
o 2010. Július 16. – 25.-ig

"Barangolás a Vértesben"
Ifjúsági élmény és vándortábor diákoknak.
Gyalogszerrel Zámolytól Mányig a történelem ösvényén III. turnus
o 2010. augusztus 06. – 15.-ig.

A „mi konferenciánk”
Kutatók, gyűjtők, hagyományőrzők találkozója
o 2010. augusztus 28.– 29.-ig

A változtatás jogát fenntartjuk!

 

Akit bővebben érdekelnek a programok, látogasson el az oldalra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr71806953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása