Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2011.05.09. 22:39 Johnny01

Per a móri nyomravezetői díjért

Mór bankrablás gyilkosság lövöldözés
Kubicsek István - 2011.05.09. 20:34
Folytatódhat a bíróságon a móri bankrablás ügye - a nyomravezető díjért pereskedik ugyanis az a férfi, aki megtalálta a fegyvereket öt évvel ezelőtt. Napra pontosan kilenc éve, 2002. május 9-én öltek meg nyolc embert a móri bankfiókban.

 

undefinedHallgassa meg!

A móri mészárlás során nyolcan vesztették életüket. Hatan a helyszínen, ketten a kórházban haltak bele sérüléseikbe. A támadás pillanatában négy alkalmazott, egy biztonsági őr, illetve három ügyfél tartózkodott a bankban.

A bankrablás miatt először, tévesen, Kaiser Edét és Hajdú Lászlót mondták ki bűnösnek. A valódi tettesek csak 2007-ben, véletlenül kerültek elő. Egy erdőben megtalálták ugyanis a gyilkos fegyvereket, amelyeket máshol, a veszprémi postásgyilkosság során is használtak. Így fogták el aztán Weiszdorn Róbertet és Nagy Lászlót. Utóbbi a börtönben öngyilkos lett. Weiszdornt pedig tavaly decemberben ítélte jogerősen életfogytiglanra a bíróság. A feltételes szabadságra bocsátás legkorábbi időpontját negyven évre súlyosbították.

Az ügynek azonban még nincs vége. Szebenyi István, aki a fegyverek megtalálásával szerinte elvezetett a tettesekhez, pert indított a nyomravezetői díjakért. Azokat ugyanis korábban mindkét esetben másoknak fizették ki. A móri huszonötmilliót ráadásul annak a férfinak, aki tévesen Kaiserékra vallott. „A rendőrség arra hivatkozva, hogy nem közvetlen bizonyítékot szolgáltattam ezekben az ügyekben, tehát nem tudtam megnevezni az elkövetőt, egész egyszerűen nem ismert el nyomravezetőként” - mondta Szebenyi István.

A férfi a Krónikának elmondta: a Pesti Központi Kerületi Bíróság a napokban már kitűzte a postásgyilkosság ügyében az első fokú tárgyalást. Ráadásul - tette hozzá - a tízmilliós összeg egy részét másfél éve már jogerősen megítélték számára. Azt mondja: ha most eredménnyel járnak, akkor a móri huszonötmillióért is pert indítanak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr982891608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása