Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2011.08.14. 23:18 Johnny01

Levél az Amnesty Internationalnak

Levél az Amnesty Internationalnak

 

Ma egy tagtársunk weboldalunkon a következőkről tájékoztatott, idézem:

"Nálam is megvolt....
Tegnap nálam is megvolt a nagy "leleplezés". Vittek mindent mi szem-szájnak ingere. Veszélyes haditechnikai terméknek minősítették a AMD-65 tárakat, és a repeszköpenyes magyar hatástalanított "Rákosi-kori" kézigránátot. Elárultam nekik, hogy ezeket a Magyar Néphadsereg készletéből legálisan meg lehetett vásárolni, amennyiben a rá tett megjegyzésük igaz, hogyan lehetett ezeket annak idején eladni??? Természetesen választ nem kaptam...
Érdekes, hogy ma egy korábbi ügy "gyanusítottjával" futottam össze, akitől nem vittek el semmit, mindent lefényképeztek, és szakértőnek megmutattak. Ebben az ügyben megszüntették az eljárást egy ügyészi állásfoglalásra hivatkozva, miszerint:
Haditechnikai eszközök és termékek: Előállításuk, javításuk, kereskedelmük tilos -vagy engedély köteles! Gyűjtő gyűjthet, gyűjtő-gyűjtővel cserélhet, de el nem adhat! Tehát itt a lefoglalások jogszerűsége terén igen nagy szakadék van a paragrafusok és a tényleges intézkedések között...
Hallomásból szerzett, háttér információként még csak annyit: A Zalaegerszegen magát felrobbantó Úr, minden kapcsolatát nézik, főleg a roncskutató-hadtörténeti oldalakon folytatott levelezés és Internetes áruházak (Vatera, Tesz-Vesz, stb.)vásárlások-levelezések alapján. Állítólag már most 200-250 fő van "képben", és ez a kör még bővülni fog: Úgyhogy gyerekek - Még nagyon az elején tartunk....
Magáról az intézkedésről csak annyit: Nagyon szakszerű, udvarias, tényleg minden elismerésem a rendőröké. Látszott, hogy egy ostoba, fentről kapott parancsot teljesítettek.....
Végül egy fűszer a végére: Ma hajnalban két keresőszót, "hatástalanított kézigránát" és "fegyvertár" szavakat ütöttem be a hazai nagyobb Internetes-áruházak-piacterek keresőibe: Összesen 41 és 81 találat! Erről ennyit...."

A fenti sorokból is kiderül, hogy a Rendőrség hajtóvadászatot indított a hadirelikviák gyűjtői ellen, éppen ezért a mai napon Szervezetünk nevében levelet írtam az Amnesty Internationalnak, és még négy emberjogi szervezetnek, kértem adjanak hangot az ügynek, és lépjenek fel az indokolatlan zaklatások ellen!

Az Európai Unió egyik tagállamában sem ütközik törvénybe az a tevékenység amelyet folytatunk. Miért rendelkezik több joggal egy másik Uniós országban élő állampolgár mint mi? Miért fenyeget 2-8 évig terjedő szabadságvesztéssel egy jogszabály minket amikor nem követünk el semmit ami a társadalomra veszélyes?

Ezekre a kérdésekre keressük a választ, miközben folynak a házkutatások, lefoglalások, zaklatások!

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr263153783

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit lehet tenni internetes zaklatás esetén? 2011.08.27. 17:31:48

Megszámolni sem lehet, hogy mennyi olyan közösségi oldal van az interneten, amelyre bárki, ingyenesen szabadon regisztrálhat. A közösségi oldalak nagyon hasznosak tudnak lenni, de könnyen az ellenségünkké válhatnak. Az emberi kapcsolatok néha tönkremen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása