Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2011.11.05. 12:46 Johnny01

Kopjafák a hősöknek!

 

Kopjafák a hősöknek!

Már-már azt hittem, hogy korábbi felhívásom süket fülekre talált, de nem!
Amint azt talán tudjátok, egy felhívást tettem közzé nemrégiben három katonasír megmentése érdekében.
A sírok Kömlődön, (Komárom-Esztergom Megye) a Református Egyház temetőjében találhatók.
Sajnos fogott rajtuk az idő, állaguk meglehetősen leromlott. Gondozzák ugyan a jóérzésű helyi lakosok, de arra sajnos nincs forrás, hogy ezen kívül bármire is futna.

 

P1010162.JPG

 

Ezért intéztem felhívást weboldalunkon, illetve egyesületünk Facebook oldalán, aki tud segítsen a hősök részére tisztességes emlékművet állítani.
Örömmel jelentem, hogy társoldalunkról

P1010159_1.JPG

megkeresett Kovács Zsolt (MORMOGI) tagtársunk, aki felajánlotta hogy térítésmentesen megfarag három egyforma kopjafát erre a nemes célra. Csupán annyi a kérése, szerezzük be az erre alkalmas faanyagot.
Ezek után megkerestem egyik partnerünket, a Vértesi Erdő Zrt.-t, akik úgy tűnik szintén szívükön viselik az ügyet, és adományoznak a részünkre három darab erre alkalmas fát.




Amennyiben minden a terveink szerint alakul, úgy a tavaszi Nap első sugarai már a megszépült, megújult, rendbe hozott, a hőseink tetteihez méltó emlékhelyre süthetnek le.

Ezúton is köszönöm Kovács Zsoltnak, és a Vértesi Erdő Zrt.-nek hogy meghallották a hívó szót!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr803355566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása