Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2009.12.24. 03:53 Johnny01

Elkövetők-áldozatok

Címkék: elkövetők áldozatok

Ma már szinte mindenki kiírta magából a maga móri sztoriját. Számos szereplő van az ügyben. Van aki jószántából, van aki véletlenül keveredett bele. Van végre "móri gyilkos", mint ahogy van" móri ártatlan", és "móri megtaláló".
Az ügy végül már elválik a valódi szereplőktől, és jelenséggé válik. Egyre terebélyesedik, miközben rávilágít az igazságszolgáltatás megannyi hibájára.
Naponta hallani oktató jellegű felhívásokat, hogy mi állampolgárok hogyan ne váljunk áldozatokká, miközben mások éppen az igazságszolgáltatás áldozataivá válnak.
Elítélnek valakit valamiért, amit el sem követett, miközben az un. "fehérgalléros bűnözők" milliárdos közpénzeket síbolhatnak el büntetlenül.
Hol itt az igazság?
Az igazság keresése meglehetősen rögös út. Én magam is úgy érzem, hogy az igazságomért harcolok immár több mint három éve, de szinte egy helyben topogok.
Egy reménytelennek tűnő hosszú folyamatot indítottam el az engem úgy vélem jogosan megillető nyomravezetőnek járó díj kifizetésének tárgyában.
Kezdtem a levelezéssel. Írtam a Rendőrségnek, a Legfelsőbb Bíróságnak, a Rendészeti Miniszter hivatalának, a Köztársasági Elnöknek, a Magyar Postának mint az egyik kitűzőnek, és így tovább.
Már az is csoda számba ment, ha legalább egy elutasító választ kaptam. Volt aki egészen egyszerűen még válaszra sem méltatott.
Ez is jellemzi ma a hazai közállapotokat, amely szerint az állampolgárnak úgy tűnik egy dologhoz van meg minden joga: befogni a száját, és fizetni az adókat és egyéb közterheket, befizetni a csekkeket.
Elkövetők, áldozatok...


Kik is ezek az emberek?


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kezdjük talán az ügyben igazságtalanul elítélt Kaiser Edével, és Hajdú Lászlóval. Mint ma már mindannyian tudjuk közük nem volt a móri gyilkossághoz, abban az időpontban még a helyszín közelében sem jártak.
Egy koncepciós ügy áldozataivá váltak, és a hivatalosan is kimondott felmentésük az ügyben éveket váratott magára. Az igazságszolgáltatás pedig meglehetősen nehezen ismeri be ha hibázott, látható ez a későbbi ítéletükben is!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Weisdorn Róbert: valamilyen módon talán Ő is áldozat, bár nem annyira mint amennyire ebben a szerepben tetszeleg. Igen, feltehetőleg egy nagyon könnyen befolyásolható személyiség, aki Nagy László áldozatává vált. De egyben elkövető is, bármennyire is próbál az elkövetés súlya, felelőssége alól kibújni.
Mór valódi áldozatai azonban mindenképpen az ott elhunyt áldozatok, és családtagjaik. Manapság erről feledkezik meg sajnos szinte mindenki...
Végül egy kicsit talán áldozat vagyok én is, aki átverve érzem magam.
De valódi áldozata az egésznek maga az igazságszolgáltatás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr741603767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása