Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2010.11.30. 23:04 Johnny01

Levél a belügyminiszternek

Továbbra sem adom fel, lassan már minden szóba jöhető belügyminiszternek küldtem levelet. Az éppen lemondottnak, az éppen akkor érkezőnek, az új kormányénak...
Kitartó vagyok.

2010.november 24.-én az alábbi levelet küldtem Pintér Sándor belügyminiszternek:

Tisztelt Belügyminiszter Úr!


Kérem nézze el nekem, hogy ismeretlenül bátorkodom Önhöz fordulni, de
meggyőződésem hogy jóindulatában megbízhatok.
Magamról annyit, hogy én vagyok az a személy, aki 2006. októberében
megtaláltam a móri mészárlás - mint később kiderült - a
postásgyilkosság bizonyítékait.
Gyakorlatilag nekem köszönhető az ügy megoldása, és a valódi elkövetők elfogása.
     Ügyemben korábban elődjét is megkerestem, aki azonban szinte még
válaszra sem méltatott, illetve egy semmitmondó levelet volt tehetsége
elküldeni számomra.
Talán Ön is tudomással bír arról, hogy a két ügyben magas
nyomravezetői jutalmat tűztek ki annak aki bármilyen érdemi
információval segíti a rendőrséget a tettesek kézre kerítésében.
Az is ismeretes, hogy az ügyben Kaiserékra hamisan valló K.A. részére
"vád alku" címen kifizettek 25 millió forintot - mint ma már ugyancsak
ismert hamisan vallott.
Ezt a pénzt azóta sem kéri vissza senki, inkább egy bugyuta
magyarázattal próbálták megmagyarázni miért is jár a pénz a hamis
tanúnak...
Én hivatalosan a mai napig nem kaptam semmit, még köszönömre is csupán
akkor futotta amikor lecsapott a sztorira a sajtó.
Érdekes, ha valaki mondjuk kihúz a folyóból egy fuldoklót, vagy elkap
az utcán egy rablót, nyilvánosan kitüntetik.
Én az évszázad legsúlyosabb bűncselekményének megoldásában működtem
közre, és azt gondolom meglehetősen méltatlanul áll a dologhoz a
rendőrség.
    Ügyvédemmel dr. Dezső Antal Úrral pert indítottunk, - mivel
tárgyalni nem voltak hajlandók - és a múlt esztendőben a Veszprém
Megyei Bíróság jogerősen nekünk ítélt. Itt a Herendi Önkormányzatot
kellett perelnünk, mert ő is kiíró volt.
Most a Magyar Posta Zrt.-t, és az ORFK-t kell perbe fognunk, a pert
már elindítottuk.
Természetesen ahogyan ez lenni szokott ebben az országban - esetemben
sincs ez másként - évekig húzódik a per.
Az első jogerős ítélet alapján -ahol a Bíróság egyértelműen a
nyomravezető szerepemet deklarálta - nem lehet kétséges az ügy további
kimenetele.
Ezzel együtt borzasztóan kellemetlen, és méltatlan ez az egész ügy,
illetve ez a hozzáállás.
Véleményem szerint ezt sokkal elegánsabban is lehetett volna-lehetne
intézni, amiből a rendőrségnek is meglehetősen jó sajtója lehetne.

Tudom hogy ez nem számít semmit, de borzasztóan nagy szükségünk van a
segítségére. Nem állunk rózsásan, nemrégiben elárverezték a házunkat
ahol éltünk a feleségemmel és két kiskorú gyermekünkkel.
Szóval volna helye a régóta megérdemelt pénznek...

Biztos vagyok abban, van az ügyben tisztességes megoldási mód is, ha
valaki korrekten kezeli.

Ebben kérem az Ön szíves segítségét, kérem vizsgálja meg az ügyet,
illetve nézze meg van e arra mód hogy mindenkinek megelégedésére
legyen lezárva.

Tisztelettel:


Szebenyi István
"nyomravezető"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr972484794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása