Friss topikok

Szebenyi István-móri rémálom-ahogy én láttam

Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató. A véletlen folytán nevemhez fűződik a móri bizonyítékok megtalálása. Átlagember vagyok, egy extrém hobbival. Soha nem próbáltam ki a drogot, és még bizonyosan van egy halom dolog ami kimaradt az életemből, de ez így van jól... Foglalkozásom, és alkalmi foglalkozásaim felsorolása hosszadalmas volna. De szinte mindent kipróbáltam ami kemény és férfi munka. Voltam úszómester, kőműves, favágó, segédmunkás, ügynök, biztosítási vezető, alkusz, és még sorolhatnám... Nős vagyok, két gyermekem van. Igyekszem becsületesen felnevelni mindkettőjüket. Soha nem lógtam az Állam nyakán, holott néha ránk fért volna. Mindig csak annyit kértem mindenkitől, amennyi jár! Weboldalam: www.hadtortenet.hu Egy egyesület elnökeként próbálom összefogni az amatőr hadszíntérkutatókat. Különös érzékem van nem hétköznapi históriákba keveredni! Vannak dolgok, amelyekben következetesen következetlen vagyok... :-) E-mail: szerkesztoseg.hke@gmail.com

S.O.S. Metal Detector! Elvesztette? Megtaláljuk! Kérjen ajánlatot! Elhagytad a kulcscsomódat, elrejtett családi örökséged keresed? Vagy csupán egy legenda nyomába szegődnél? Kérésre házhoz megyünk! szerkesztoseg.hke@gmail.com

2011.05.07. 09:11 Johnny01

Igazságot szolgáltathatnak a móri gyilkosok leleplezőjének

Újra megnyílnak a 2002-es nyolc áldozatot követelő móri bankrablás, illetve az azzal összefüggő, postások elleni támadások aktái. A Pesti Központi Kerületi Bíróság szeptemberben tárgyalja annak a kincskeresőnek a keresetét, aki öt évvel ezelőtt a Vértesben rábukkant a bűncselekményekhez használt fegyverek egy részére - írta a szombati Magyar Nemzet.

Szebenyi István a lapnak azt mondta, annak az összegnek a felét szeretné megkapni, amit a rendőrség a kézbesítők ellen elkövetett bűncselekmények nyomravezetőjének ajánlott fel.

 

A cikk felidézi: a Nemzeti nyomozó Iroda tízmillió forintot különített el erre a célra. Kaiser Ede jogerős ítéletének kihirdetése után, 2007-ben jelentették be, hogy postásgyilkosságok és a móri bankrablás összefüggenek. A nyomravezetői díjat annak a védett tanúnak fizették ki, aki azonosította Nagy Lászlót, a bűncselekmény elkövetőjét. A tanú csak azután jelentkezett a rendőrségen, miután a sajtóból értesült, hogy Szebenyi István megtalálta a gyilkosságokhoz használt fegyvereket. A rendőrség szerint a férfi nem nyomravezető, mert csak a fegyvereket találta meg.

A Magyar Nemzet emlékeztetett arra: Herenden az ottani postásgyilkosság  ügyében kétszázezer forintot ajánlott fel a nyomravezetőnek az önkormányzat. Ezt is a védett tanú kapta, de Szebenyi István pert nyert az ügyben, így neki is kifizették ezt az összeget.

Dezső elmondta: ha megnyerik a pert, akkor keresetet nyújtanak be a  Kaiser Edét a móri bankrablással Antal, a férfi védője hamisan vádoló és a máig rekordösszegű nyomravezetői díjat felmarkoló Kiglics Attila 25 millió forintjáért is.

Forrás: Magyar Nemzet - MTI – barikad.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szebenyiistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr22884298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása